Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Kampania produktowa 2014 BS w Inowrocławiu
Kampania produktowa 2014 BS w Inowrocławiu Drukuj
16.03.2015
Image
Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu zgłosił do IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014 swoją kampanię produktową promującą mobilną aplikację bankowości elektronicznej.

 

 

Pragniemy zgłosić swój udział i zaprezentować naszą kampanię marketingową zrealizowaną w grudniu 2014 roku, która posłużyła jako narzędzie poszerzające świadomość klientów na temat funkcjonującej w banku mobilnej aplikacji bankowości elektronicznej.

 

Image 


Głównym celem stawianym przeprowadzonym działaniom marketingowym było dotarcie do najszerszego grona klientów Banku – zarówno tych korzystających już ze standardowej wersji usługi Internet Banking, jak i do tych którzy jeszcze nie wypróbowali naszych elektronicznych narzędzi do obsługi rachunków bankowych. Chodziło o skupienie się na zaletach produktu, nazwanie ich językiem korzyści oraz podkreślenie, jak wygodne narzędzie może być w każdej chwili dla nich dostępne.


W ramach kampanii stworzono projekty plakatów oraz ulotek – treść oraz szata graficzna zostały w pełni wykonane przez pracownika Banku.

W załączeniu znajdują się ostateczne projekty, których wydruk został zlecony współpracującej z bankiem drukarni.
Dystrybucja ulotek odbyła się na wszystkie placówki Banku (Centrala oraz Punkty Obsługi Klienta) – ulotki znalazły się zarówno „pod ręką” dla klienta w plastikowych stojakach, a także dla zwiększenia ich efektywności wręczano je przez pewien okres wszystkim klientom posiadającym w naszym banku rachunek podczas obsługi w placówkach.


Plakaty zostały rozwieszone we wszystkich palcówkach Banku w miejscach, które były w pełni osiągalne dla klientów.
Pozostałe działania zrealizowane w ramach kampanii:
1)    Do wszystkich klientów, posiadających numer telefonu komórkowego w naszej bazie wysłano krótką informację tekstową o treści:  Wypróbuj aplikację mobilna usługi Internet Banking na smartfonie lub tablecie. Wejdź na https://inobanknet.pl/ i zarządzaj swoim kontem! – wysyłka odbyła się do grupy 1800 klientów
2)    Do wszystkich użytkowników usługi Internet Banking wysłano w ramach tego kanału komunikat o następującej treści: Drodzy Klienci przypominamy o możliwości korzystania z bankowości mobilnej przez wszystkich klientów posiadających aktywną usługę IB. Aplikacja mobilna usługi dostępna jest na stronie https://inobanknet.pl/ i może być obsługiwana na urządzeniach mobilnych (m.in. na smartfonach i tabletach).
Korzystanie z aplikacji mobilnej daje szybki i wygodny dostęp do rachunku niezależnie od miejsca – wystarczy dostęp do Internetu. Aplikacja pozwala m.in. na:
•    Składanie i autoryzację przelewów
•    Dokonywanie przelewów wewnętrznych
•    Uzyskiwanie informacji o saldzie i historii rachunku
•    Obsługę lokat terminowych
Polecamy wypróbowanie aplikacji na swoim urządzeniu mobilnym. Bez pobierania  żadnych aplikacji – wystarczy wejść na https:/inobanknet.pl!
3)    Udostępniono również na stronie www naszego banku pełną informację na temat mobilnej wersji usługi Internet Banking bark z grafiką tożsama z ulotką
4)    Przygotowano baner wyświetlany bezpośrednio na stronie logowania się do standardowej wersji usługi (na komputerach stacjonarnych, laptopach)
 
Taka lokalizacji komunikatu pozwoliła nam osiągną pewność, że do większości klientów, korzystających ze stacjonarnej wersji usługi IB dotrze informacja o innowacji stworzonej dla ich wygody – mobilnej wersji narzędzia do obsługi rachunku bankowego.   

EFEKTY:
Przeprowadzone działania marketingowe przyczyniły się do zwiększenia liczby klientów Banku korzystających z mobilnej wersji bankowości elektronicznej. Aplikacja zyskała największe zainteresowanie młodszej części odbiorców naszych usług.
Klienci czuli się usatysfakcjonowani, że nasz Bank podąża za rozwojem technologicznym oraz stosuje innowacyjne podejście do obsługi klientów w celu zapewnienia im dostępu do rachunku w każdym czasie i w każdym miejscu.
 

Plakat i ulotka Banku Spółdzielczego w Inowrocławiu

 


Konkursu
Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o. 
        

 
designed by www.madeyourweb.com