Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Kampanie marketingowe 2014 BS w Miedźnej
Kampanie marketingowe 2014 BS w Miedźnej Drukuj
18.03.2015
ImageBank Spółdzielczy w Miedźnej zgłosił do IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014 swoje kampanie wizerunkową, produktową oraz  kampanię public relations.
 
 
Chciałabym zgłosić Nasz Bank BANK SPÓŁDZIELCZY W MIEDŹNEJ  do udziału w konkursie NAJLEPSZY MARKETING BANKU 2014, napisała Barbara Borgieł z Banku Spółdzielczego w Miedźnej .

Rok 2014 był dla Nas przełomowym rokiem, jeśli chodzi o biznes, kampanię wizerunkową, produktową oraz  kampanię public relations.
 
W ramach biznesu - Nasz Bank od wielu lat współpracuje z sektorem  małych i średnich Przedsiębiorstw i dokłada wszelkich starań, aby proponować produkty i usługi zgodne z  oczekiwaniami klienta. Oferta obejmuje kompleksową obsługę Firm tj. prowadzenie rozliczeń poprzez rachunki, udostępnianie finansowania w postaci kredytów, faktoringu, gwarancji bankowych, lokowanie wolnych środków oraz doradztwo. Oferta kredytowa charakteryzuje się wysokim stopniem elastyczności i dostosowania do indywidualnych potrzeb  każdego klienta a decyzje kredytowe podejmowane są na miejscu w krótkich terminach co daje bankowi bardzo dużą przewagę nad konkurencją.
 
Czymś co wyróżnia Nasz Bank w BIZNESIE i ZA CO NASI KLIENCI DOCENIAJĄ to: CYKL miesięcznych  „Biznes przy porannej kawie” dla Przedsiębiorców w  Banku.  Spotkania oprócz celu szkoleniowo-informacyjnego sprzyjają  nawiązywaniu bezpośrednich kontaktów, wymianie doświadczeń i dobrych praktyk w przyjaznej atmosferze.
 
Bank Spółdzielczy w Miedźnej organizuje również spotkania  dla Przedszkolaków, Szkół oraz Mieszkańców budując w ten sposób pozytywny wizerunek na rynku. W Banku na Dzieci zawsze czekają  Panie, które opowiadają z przyjemnością o swojej pracy. Przedszkolaki i Uczniowie  z wielkim  zaciekawieniem biorą czynny udział w dyskusji o pieniądzach i oszczędzaniu.
 
Nasze motto dla Rodziców  to że należy pamiętać, że warto już od najmłodszych lat Przedszkolaków i Uczniów wprowadzać w świat finansów, a z całą pewnością zaowocuje to w przyszłości trafnymi decyzjami finansowymi. Przyjęliśmy w Banku ponad 428 dzieci. W 2014 roku Bank po raz pierwszy postanowił otworzyć swoje drzwi podczas DNIA OTWARTEGO – NIEDZIELA Z BANKIEM SPÓŁDZIELCZYM . Na Dzieci podczas "Dnia Otwartego" czekało dużo atrakcji m.in  nagrody, konkursy, zabawy dla dzieci. Natomiast dla Rodziców był przygotowany poczęstunek oraz krótki wykład na temat czym jest spółdzielczość.
 
Image 
 
Chcielibyśmy, aby nasze spotkanie W RAMACH dnia otwartego  było miłym urozmaiceniem świątecznego dnia (niedziela) oraz przyczyniło się do lepszego poznania naszego Banku. Postanowiliśmy otworzyć nasz BANK  również od strony „kulis”. Zależy nam na tym, aby przybliżyć MIESZKAŃCOM schemat pracy w banku, jego zaplecze, zapoznać z nowymi technologiami, słowem: dać się bliżej poznać.
 
Jeśli chodzi o kampanię wizerunkową DOBRYM  wizerunkiem było uhonorowanie Prezesa Pana Józefa Czysz w lipca w 2014r. brązowym Krzyżem ZASŁUGI , za zasługi w działalności na rzecz krzewienia idei spółdzielczości oraz rozwoju przedsiębiorczości, za osiągnięcia w pracy na rzecz społeczności lokalnej. Ta nagroda z całą pewnością również przyczyniła się do tego , iż jako Bank jesteśmy GODNI ZAUFANIA i jesteśmy BANKIEM Z LUDZKĄ TWARZĄ I DLA LUDZI. 
 
Bank Spółdzielczy w Miedźnej jest aktywnie zaangażowany w życie swojej społeczności lokalnej. Jako sponsor wspiera liczne imprezy kulturalne i sportowe, organizuje bezpłatne spotkania edukacyjne dla Przedszkolaków, Szkół, Rolników, Biznesu oraz Mieszkańców Gminy Miedźna. Wspieramy finansowo  Kluby Sportowe, Oświatę, Ochotniczą Straż Pożarną,. To co zaczęło się dziać w Banku od 2014 r. bardzo pozytywnie zostało odebrane wśród społeczności lokalnej.

 Image
 
Image 
 
 Image
 
 Image
 
 
 
Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.         
 
designed by www.madeyourweb.com