Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Kampania produktowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014
Kampania produktowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014 Drukuj
31.03.2015
ImageHexa Bank Spółdzielczy zgłosił do IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014 swoją kampanię promującą lokatę "Strzał w 10". Dzięki niej nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.
 

Dzięki kampanii „Lokaty Strzał w 10” Hexa Bank Spółdzielczy nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

Zgłoszenie jest pod adresem:

 

Zgłoszenie kampanii produktowej Hexa Banku Spółdzielczego do Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Hexa Bank Spółdzielczy przesłała też plik z reklamą radiową. Niestety, nie możemy jej opublikować.

 

Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.        
 
 
designed by www.madeyourweb.com