Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Wyróżniona kampania produktowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014
Wyróżniona kampania produktowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014 Drukuj
13.11.2015
ImageKapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku wyróżniła kampanię Hexa Banku Spółdzielczego promującą lokatę "Strzał w 10". Dzięki niej nie tylko zwiększył on swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.
 
Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku 12 listopada 2015 r. wyróżniła kampanię Hexa Banku Spółdzielczego promującą lokatę "Strzał w 10" w IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014.

Dzięki kampanii „Lokaty Strzał w 10” Hexa Bank Spółdzielczy nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

Zgłoszenie jest pod adresem:

Zgłoszenie kampanii produktowej Hexa Banku Spółdzielczego do Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

 

 

 

 

Hexa Bank Spółdzielczy przesłała też plik z reklamą radiową. Niestety, nie możemy jej opublikować.

 

Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.         
 
designed by www.madeyourweb.com