Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Wyróżniona kampania wizerunkowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014
Wyróżniona kampania wizerunkowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014 Drukuj
13.11.2015
Image Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku wyróżniła kampanię wizerunkową HEXA BANK MARATON ZUMBA & LATINO DANCE. Dzięki niej Hexa Bank Spółdzielczy wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

 

 
Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku 12 listopada 2015 r. wyróżniła kampanię wizerunkową HEXA BANK MARATON ZUMBA & LATINO DANCE w IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014. 
 

O tym wydarzeniu informowaliśmy już na naszej stronie: 

 

Zatańcz z Hexa Bankiem Spółdzielczym  

 

Relacja z wydarzenia na Facebooku

 

Dynamiczny film o wydarzeniu na You Tube

 

Image

 

 

 

Zgłoszenie kampanii wizerunkowej Hexa Banku Spółdzielczego do Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014  

 

Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.        

 

 
 
designed by www.madeyourweb.com