Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Wyróżniona kampania produktowa bankowości mobilnej w GBS Banku w Barlinku
Wyróżniona kampania produktowa bankowości mobilnej w GBS Banku w Barlinku Drukuj
13.11.2015
Image Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku 12 listopada 2015 r.  wyróżniła kampanię produktowa bankowości mobilnej GBS Banku w Barlinku. Aplikacja bankowości „mobilny GBS Bank” to szybki i łatwy sposób na wykonanie operacji bankowych o dowolnej porze.
 

Kampania promocyjna bankowości mobilnej w GBS Banku

OPIS PRODUKTU

Aplikacja bankowości „mobilny GBS Bank” to szybki i łatwy sposób na wykonanie operacji bankowych o dowolnej porze.

Korzystanie z wersji mobilnej jest bezpłatne dla osób posiadających bankowość elektroniczną e-GBS 24, po zainstalowaniu w telefonie aplikacji „mobilny GBS Bank”.

Dzięki aplikacji „mobilny GBS Bank” można:

  • przelewać środki na rachunki własne oraz zdefiniowane rachunki obce,
  • sprawdzić stan salda i dane szczegółowe rachunków,
  • doładowywać telefon,
  • zakładać lokaty,
  • skontaktować się z doradcą banku w dowolnej sprawie,
  • możliwość znalezienia najbliższej placówki i bankomatu GBS Banku.

Jak otrzymać dostęp do aplikacji „mobilny GBS Bank”?

Należy pobrać bezpłatną aplikację i zalogować się do bankowości mobilnej za pomocą tego samego identyfikatora ID i hasła, którego używa się do bankowości elektronicznej e-GBS 24.

Otworzyć tablecie lub smartfonie sklep z aplikacjami i zainstalować "mobilny GBS Bank" w urządzeniu.

http://www.gbsbank.pl/810-Mobilny-GBS-Bank.html

http://www.gbsbank.pl/Konto-BPAY.html

Oprócz informacji w internecie, informacje o usłudze pojawiły się w bankomatach (na ekranach) GBS Banku, do placówek bankowych przygotowane zostały plakaty. Usługa bankowości mobilnej uzyskała rekomendację portalu banking-magazine.pl.

http://banking-magazine.pl/2014/02/03/wydluza-sie-lista-produktow-rekomendowanych-przez-banking-magazine/

 

Image

 

Za wdrożenie mobilnej usługi GBS Bank w 2014 roku otrzymał wyróżnienie w kategorii Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej.

http://www.gbsbank.pl/Aktualnosci/Nowoczesna-usluga-GBS-Banku-nagrodzona.html

 

Konkurs na Facebook’u „Stalowa dynia na Haloween”

We współpracy z klubem żużlowym Stal Gorzów (Drużynowy Mistrz Polski w 2014 roku), bank zorganizował konkurs dla fanów na FB. Fani musieli wykonać dynię na haloween z motywem nawiązującym do klubu Stali Gorzów.


 

Image

 

 

Image

 

 

Image

 

Konkurs cieszył się dużą popularnością wśród społeczności facebookowej, w ciągu kilku dni nadesłanych zostało 43 prace. Bank uzyskał dostęp do fanów Stali Gorzów, informacje o konkursie pojawiały się na tablicy klubu. Stal Gorzów obecnie to ponad 47 tys. fanów (wówczas ponad 40 tys.). W informacje o konkursie, dyskusję i komentarze zaangażowało się wiele osób, a zasięg postów wyniósł ok. 7000, bank zyskał w ciągu kilku dni 147 nowych fanów.

 

Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.         
 
designed by www.madeyourweb.com