Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Marketing arrow Wyróżniona kampania produktowa 2014 Banku Spółdzielczego w Sośnicowicach
Wyróżniona kampania produktowa 2014 Banku Spółdzielczego w Sośnicowicach Drukuj
13.11.2015
Image Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku 12 listopada 2015 r.  wyróżniła kampanię produktową Banku Spółdzielczego w Sośnicowicach promującą lokatę terminową z pomocą Konkursu „Ile groszy się w słoju panoszy”.
 
 
Warunki Konkurs „Ile groszy się w słoju panoszy” były następujące:

 

- Zawarcie przez Klienta Banku w terminie od 14.03.2014 r. do 30.06.2014 r. umowy lokaty terminowej standard na okres 6.miesięcy.
- Minimalna kwota lokaty na okres 6. miesięcy wpłaconej w Banku Spółdzielczym w Sośnicowicach wynosi 3 000 zł.
- Klient Banku wpisze na kuponie konkursowym, który otrzyma przy rejestracji liczbę monet jednogroszowych, jaka jego zdaniem znajduje się w pojemniku wystawionym na widok publiczny w Placówce Banku. 

Nagrodami  w Konkursie były:
a/  telewizor Samsung- 32 cale
b/  żelazko Philips
c/  gofrownica Clatronic.

Akcja reklamowa obejmowała:
-plakaty
-platforma BSTV
-strona internetowa Banku
-bezpośrednia rozmowa pracowników z klientami
- połączenie akcji promocyjnej z okazji Święta Kobiet z konkursem (tulipan z bilecikiem: awers życzenia, rewers informacja o konkursie)

Celem kampanii było wzmocnienie wizerunku Banku, pozyskanie nowych klientów, zwiększenie bazy depozytów.

Image 


Konkursu
Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o. 
         
 
designed by www.madeyourweb.com