Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Nowe technologie arrow Klienci neoBanku będą musieli poczekać na Blika
Klienci neoBanku będą musieli poczekać na Blika Drukuj
12.02.2016

neoBank zajmie się pracami nad wdrożeniem Blika dopiero w drugiej połowie tego roku. Wcześniej była mowa o tym, że bank wykorzysta aplikację dostarczoną przez PSP. Docelowo bank chce mieć własną aplikację, podał PR News.

 

 Rozwiązania mobilne są jednym z priorytetów neoBanku, dlatego strona online.neobank.pl, została zaopatrzona w swoją wersję mobilną. Docelowo neoBANK będzie rozwijał swój serwis transakcyjny właśnie w kierunku własnej aplikacji – tłumaczy Przemysław Dysarz, zastępca dyrektora Departamentu Rachunków i Usług Elektronicznych w neoBanku. 

 

 

  

Wcześniej pisaliśmy, że bank może skorzystać z aplikacji white label opracowanej przez Polski Standard Płatności. Bank mógłby ją wówczas opieczętować własnym logo. Była mowa także o tym, że w ten sposób z systemu Blik mogłyby korzystać także inne banki, które nie mają aplikacji mobilnej.

 

Obecnie płatności mobilne Blik dostępne są dla klientów PKO Banku Polskiego (i Inteligo), mBanku (i Orange Finanse), Banku Zachodniego WBK, Alior Banku, Banku Millennium i ING Banku Śląskiego. W kwietniu Blika udostępni swoim klientom Getin Bank. Kolejnym bankiem może być Credit Agricole, który podpisał już umowę z Polskim Standardem Płatności. Bank pracuje też nad własną aplikacją mobilną.

 

źródło: PR News

 

 
designed by www.madeyourweb.com