Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Zrzeszenia arrow Kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
Kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS Drukuj
18.09.2017
Rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, w której pokazane zostaną wartości bankowości spółdzielczej pod wspólnym logiem Grupy.
Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo
i działanie najbliżej ludzi. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki
„banki spółdzielcze” oraz zbudowanie pozytywnych skojarzeń z bankowością spółdzielczą.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

•    Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.

•    Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom
z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb.

 

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany jest 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze promują się
w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl.
Kampania „Wygodnego Kredytu” prowadzona będzie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 22 grudnia br.

Spot wizerunkowy można obejrzeć na kanale Banków Spółdzielczych z Grupy BPS Najbliżej Ludzi na Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=7SC8l5pmb0U

 
designed by www.madeyourweb.com