Menu Content/Inhalt
Witamy w serwisie arrow Banki arrow SANBank nagrodzony za najwyższą jakość usług
SANBank nagrodzony za najwyższą jakość usług Drukuj
20.11.2017
Image17 listopada 2017 r. r. w Hotelu Czarny Potok w Krynicy-Zdroju odbyło się Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności oraz Gala podsumowująca XI edycję Programu Najwyższa Jakość QI 2017 podczas, której przyznano Nadsańskiemu Bankowi Spółdzielczemu tytuł Laureata oraz wręczono Srebrne Godło Najwyższej Jakości Quality International 2017 w kategorii QI SERVICES - usługi finansowe najwyższej jakości.

Najwyższa Jakość QI jest największym konkursem jakościowym w Polsce, skupiającym przedstawicieli firm i instytucji, działających na terytorium kraju wokół idei zarządzania jakością. Jego celem jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością oraz wskazanie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom utrzymanie produktów lub usług na najwyższym poziomie.
Image 
 
Kapituła tego ogólnopolskiego konkursu po raz kolejny doceniła Nadsański Bank Spółdzielczy za czytelną politykę oraz najwyższą jakość oferowanych usług, wyróżniając tym samym ofertę i Bank na tle konkurencji.
 
Image 
 
Programowi patronowała  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
 
źródło: Nadsański Bank Spółdzielczy
 
designed by www.madeyourweb.com